
خدمات راهبردی پرتال در واقع نوعی از خدمات پشتیبانی است که به صورت راهبردی پرتال مناسب را برای مشتریان انتخاب میکند. هر سازمان یا هر فردی نیازهای متفاوتی دارد. پرتال شرکت ساینا با قابلیت سفارشی سازی در واقع گزینههای مختلفی را پیش روی مشتری قرار میدهد.
به طور مثال پرتال شرکت فنی مهندسی تولید ابزار آلات با پرتال شرکت طراحی دکوراسیون داخلی فرق بسیار دارد. چینش مطالب، مدیریت منوها و حتی نحوه رنگبندی باید به طور کامل متفاوت باشد. گاهی یک مجموعه بزرگ برای رونق کسب و کار خود نیاز به وجود زیر پرتالها برای نمایندگیهای خود در سطح کشور دارد که یکی از بهترین راهکارهای مدیریت سازمانهای بزرگ است. اطلاعات به طور دقیق در سامانه وارد میشود و در دفتر مرکزی کنترل میشود.
کارشناسان مجرب شرکت ساینا با تکیه بر تجربه خود در این زمینه راهکارهای متفاوتی را به مشتریان ارائه میدهند و در نهایت این روند را تا قطعی شدن تصمیم مشتری ادامه دهند. مهمترین راهکارهای خدمات راهبردی پرتال شامل موارد زیر است:
1) ارائه قالبها و پلت فرمهای نمونه بسته به نوع کسب و کار مشتری
2) بررسی جنبههای فنی پرتال نظیر سرعت لود شدن برای طرح انتخاب شده
3) ارائه پیشنهادهای بازرگانی مانند ارتقاء آدرس وبسایت در موتور جستجوی گوگل و.......
4) آموزش امکانات پرتال ساینا به عنوان پلت فرم اصلی تمام پرتالها
5) ارائه پیشنهاد مبنی بر ایجاد یا عدم ایجاد زیر پرتال برای سازمان یا مشتری